♥ عطـ ـ ــر بـ ـ ـارون..♥

تنهایی سخته تموم لحظه های من سردن.. تنهایی سخته تموم لحظه های من سردن..

♥ عطـ ـ ــر بـ ـ ـارون..♥

تنهایی سخته تموم لحظه های من سردن..

♥ عطـ ـ ــر بـ ـ ـارون..♥

قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب.
دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه عشق
قهرمانان را بیدار کند.

قایق از تور تهی
و دل از آروزی مروارید،
همچنان خواهم راند
نه به آبیها دل خواهم بست
نه به دریا ـ پریانی که سر از آب بدر می آرند
و در آن تابش تنهایی ماهی گیران
می فشانند فسون از سر گیسوهاشان

همچنان خواهم راند
همچنان خواهم خواند
«دور باید شد، دور.
مرد آن شهر، اساطیر نداشت
زن آن شهر به سرشاری یک خوشه انگور نبود
هیچ آئینه تالاری، سرخوشیها را تکرار نکرد
چاله آبی حتی، مشعلی را ننمود
دور باید شد، دور
شب سرودش را خواند،
نوبت پنجره هاست.»
همچنان خواهم راند
همچنان خواهم خواند

پشت دریاها شهری ست
که در آن پنجره ها رو به تجلی باز است
بامها جای کبوترهایی است، که به فواره هوش بشری می نگرند
دست هر کودک ده ساله شهر، شاخه معرفتی است
مردم شهر به یک چینه چنان می نگرند
که به یک شعله، به یک خواب لطیف

خاک موسیقی احساس تو را می شنود
و صدای پر مرغان اساططیر می آید در باد

پشت دریا شهری ست
که درآن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
شاعران وارث آب و خرد و روشنی اند.

پشت دریاها شهری ست!
قایقی باید ساخت .

سهراب سپهری

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

عطر بارون..

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

پــــــــــست ثابـــــــــت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به کلبه ی تنهایی من خوش اومدین

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پــــــــــست ثابـــــــــت

امکان ارسال نظر برای این پست بسته شد..

امکان ارسال نظر برای این پست بسته شد..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
atrebaroon

نظرات  (۷۰)

سلام.
محمد عالیه خیلی قشنگ شده.
تبریک.
پاسخ:
سلام فاطمه جان..
قربونت عزیز..
فدات داداش,
منم لینکوندمت,
چاکرتم
پاسخ:
قربونت..
علیک سلام داش لینکیدمت
سلام ممنون از نظرت.......منو باعنوان وبم بلینک بعد خبرم کن باچه اسمی بلینکمت؟؟؟؟؟
باافتخار لینک شدید بازم سربزنید..........
سلام دادا ش عاالیه  




.
.
.
لینکی
ممنون سرزدین...لینک شدین...منم لینک کنین...
تو هم لینک شدی

وبلاگ من رو با اسم  نمکدون بلینک
سلام دوست گلم خوبی؟
ممنون که به وبم سرزدی و کامنت گذاشتی وب شما هم بسیار عالیه
چشم من الان لینکت میکنم

لینک شدی عزیزم
ســـاده اســـت....

تــــو نمی آیـــی ....

نفـــس کــم می آیـــد....

دل می ایســـتد....

ســاده اســـت مـــرگـــ....

مرسی از حضورت

اره موافقم چرا که نه وبتم عالیه بازم بیا

من لینکتون میکنم

شما هم منو به اسم وبم بلینک

مرسی

تواین رویای سر در گم خداحافظ گل گندم
توهم بازیچه ای بودی تودست سرد این مردم
خداحافظ گل پونه که بارونی نمیتونه
طلسم رو برداره از این پاییزدیوونه....
با افتخار لینک شدی....

سلام عزیزم

خیلی مرسی که سرزدی بازم سربزن

ازتبادل لینک که خوشم نمیاد

لینکت کردم

سلااااااااااااام وب شمام خیلی خوشکله با افتخار لینک شدین :))
سلام مر30 سرزدی لینکی!
سلام
ســـــلام
سلام
!
وبلاگ خیلی شیکی داری
تبریـــــــــــک
مرسی ک بهم سرزدیییییی
بازم بیاااا
راستی من لینکیدمت
راااااااستی این عکس +18 گذاشتی تو وبت خجالت بکش
خخخخخخخ
اگ نرفتم ب سازمان فیلترینگ گفتم
هههه
شوخی بوداااااا باز فیلتر نشی خدا نکرده فک کی تقصیر منه
لینک شدی ^_~
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم - به منم سر بزن
راستی بیا تو انجمن عضو شو منو بقیه بچه ها منتظریم:: آدرس انجمن تو وبلاگم هست
http://bia2skin1.blogfa.com




هر وقتـــ کمـــ میـــ آورمـــ ، میگویمـــ اصلا مهمـــ نیستـــ ،

دیده ایـــ شیشهـــ اتو مبیلیـــ را وقتیـــ ضربهـــ میخورد و میشکند؟؟؟

دیده ایـــ خورد میشود اما از همـــ نمیپاشد؟!

اینـــ روزها منـــ همانـــ شیشهـــ امـــ . . . .

خرد و تکهـــ تکهــــ از همـــ نمیپاشمـــ . . . .

ولیـــ شکسته امــــ . . .





شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

لینکی دوستم
لینکی
مرسی ک سر زدی . متنات خیلی قشنگه  .
با افتخار لینکت کردم.
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۲ نآز نآززززی
خـــــــــدایـــــــــــا دلــــــم کــــــه برایـــــت تنــــــگ می شــــــود///
بــــــا آنکـــــــه می دانـــــم همـــــه جــــــــا هستی///،
امــــــا بــــــه آسمـــــــان نگـــــــاه می کنم///،
چــــــرا کــــه آسمـــــــــان ســــــــــــه نشــــــــــــانه از "تــــــــــــو" دارد///:
بــــی انتهـــــــــاست///....
بــــــی دریــــــــــــــغ اســــــــت///
و چــــــون یـــــک دست مهربـــــــــــان///
همیشـــــــه بــــــــــالای ســــــر مـــــــاست///...

خــدایــا آرزوهــایــم در نــزدتــــ خــاکـــ گــرفــتـهـ انـــد . . .

دیــگــر نـمـیـخـواهـمـشـان . . .

بــمــانــد بــرای دیــگــری . . .

مــن بـهـ حـــســـرتــــ عــادتـــ کــرده م . ..


سلام.لینکی
دردهای من
جامه نیستند
تا ز تن در آورم
چامه و چکامه نیستند
تا به رشته ی سخن درآورم
نعره نیستند
تا ز نای جان بر آورم
دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است
دردهای من
گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است
مردمی که چین پوستینشان
مردمی که رنگ روی آستینشان
مردمی که نامهایشان
جلد کهنه ی شناسنامه هایشان
درد می کند
من ولی تمام استخوان بودنم
لحظه های ساده ی سرودنم
درد می کند
انحنای روح من
شانه های خسته ی غرور من
تکیه گاه بی پناهی دلم شکسته است
کتف گریه های بی بهانه ام
بازوان حس شاعرانه ام
زخم خورده است
دردهای پوستی کجا؟
درد دوستی کجا؟
این سماجت عجیب
پافشاری شگفت دردهاست
دردهای آشنا
دردهای بومی غریب
دردهای خانگی
دردهای کهنه ی لجوج
اولین قلم
حرف حرف درد را
در دلم نوشته است
دست سرنوشت
خون درد را
با گلم سرشته است
پس چگونه سرنوشت ناگزیر خویش را رها کنم؟
درد
رنگ و بوی غنچه ی دل است
پس چگونه من
رنگ و بوی غنچه را ز برگهای تو به توی آن جدا کنم؟
دفتر مرا
دست درد می زند ورق
شعر تازه ی مرا
درد گفته است
درد هم شنفته است
پس در این میانه من
از چه حرف می زنم؟
درد، حرف نیست
درد، نام دیگر من است
من چگونه خویش را صدا کنم؟
 
(قیصر امین پور)
سلاممممم مرسی که بهم سرزدی  بااسم خستم لینگم کن خبربده باچه اسمی لینکتون کنم ....
ॡ☆خستمॡ☆ॡ☆خستمॡ☆ॡ☆خستمॡ☆
سلام
لینک شدید
لطفا با نام ***عاشقانه*** لینکم کنید

موفق باشید
کاملا اصلاح شده
بهـ دل نگیر اگر گــاهی" زبـــانم " از شُکرَت بـاز می ایسـتد!
تقصــــیری نــــدارد...
قاصـــــر است؛کــــم می آورد در بــــرابـر ِ بـــزرگی ات ...
لکــــنت می گـــیرند واژه هـــایم در بــــرابرت!!!
... در دلــــــم امّـــا همــــیشه ...
ذکـــــر ِ خیــــر َت جــــاریست...
 
slm khobi link shodi
هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
ما منتظران اگر بخواهیم همه
امسال همان سال فرج خواهد شد

اللـهم عجل لولیک الــــــــــــــفرج
سخت است حرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،

حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد

وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،

اشتباهی هم فهمیده اند.

.:: دکتر علی شریعتی ::.

وقتی بمیرم ، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .

نه جایی به خاطرم تعطیل می شود ،

نه در اخبار حرفی زده می شود

و نه در تقویم خطی به اسممم نوشته می شود .

تنها موهای مادرم کمی سپیدتر می شود

و پدرم کمی شکسته تر ...

اقواممان چند روزی آسوده از کار ،

دوستانم بعد از خاکسپاری ،

موقع خوردن کباب ،

آرام آرام خنده هایشان شروع می شود .

راستی عشق قدیمی ام را بگو ...

هه ...

او هم با خنده هایش در آغوش دیگری مرا از یاد خواهد برد.

من فقط تنها گورکنی را خسته می کنم

و مداحی که از خوبی های نداشته ام می گوید

و اشک تمساح می ریزد و در آخر من می مانم

و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم می ماند ...

" زنده یاد حسین پناهی "

slm khobi? ba eftekhar link shodi
به سلامتی اونی که نامردی های زمونه نامردشون نکرد
:)
سلام.وب زیبایی داری...
من لینکت کردم...منو هم لینک کن...باشه آجی
پاسخ:
درود..
آدرس وبتون رو لطف کنید..
در ضمن من پسرم عزیز..

دنبـال کسـی میگـردم کـه. . . ツ

تــوی بـهــار زنــگ بزنم بــدون هیــچ دلیــل . . .

بگــم :

میــای بریــم زیــر این رگبــار ☂ و هــوای خـوش قـدم بزنیـم؟

در جــوابم فقـط بگه : نیــم ساعت دیگــه کجـا باشـم (!)

(✿◠‿◠)

تــوی تابســتون که زنــگ بزنم بــدون هیچ دلــیل . . .

بگــم :

میــای بریم خــیابون ولیعــصر تا هر جــا شد قــدم بزنیــم؟

در جــوابم فقــط بگــه :

ناهــار اونجایــی که مــن میگــم . . .

웃 ❤ 유

تــوی پایـــیـز ☼ زنــگ بزنم بــدون هیــچ دلــیل . . .

بگــم :

میــای صــدای نالــه ی برگــای رو در بیــاریم خـش خش صـدا بدن؟

در جوابــم فقط بگــه : دوربینتــم بیار . . .

ヽ(´ー`)人(´ー`)ノ

تــوی زمستــون زنــگ بزنم بــدون هیــچ دلیــل . . .

بگــم :

چنــارای ولیعـصر منتظــرن با یــه عــالــمـــه بــرف،

بعــد با تردیــد بپرســم : میــای کــه؟

در جوابــم بدون مــکث بگه : یه جفــت دستکــش ☃ میـارم فقـط . . .

یه لنگــه من یه لنــگه تو...

.

.

سـر اینکه دستــای گره شــدمون تــوی

جیــب کــی باشـه بعـدا تصمــیم میگیریــم . . .(!)

(•◡•)

خیلی ها میگن دوری و دوستی ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی...
__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
____████____█
فـــــــــــرهنـــــــــگ لـــــــــغـتهــا

نـیــــــــــــاز بــــــــه ویــــــــــــرایـــــــش دارنــــــــــد

بـــــــــرای مــــــــــعنی دلـتـــــــــــنـگی

احتــــــــیـاج بــه ایــنـــــــــهــمـه کـلــــــــــمه نـــــــــــیـســت,

دلتنـــــــــــگی یــــــــــــعنـــی
تــــــــــــــو . . ./.


آهای دختر خانمی که قرار بود توی دانشگاه با هم تصادف کنیم

و جزوه هات بریزه رو زمین و من جمعشون کنم و بعد عاشقت بشم

.

.

.

میخوام بگم برات ارزوی موفقیت دارم !

منتظر من نباش من کنکور گند زدم نمیتونم بیام دانشگاه!

خدافظ
 اِن الله یأ مر بالعدل و الاحسن و اِیتاى ذى القربى و ینهى عن الفحشاء و المنکر و البغى یعظکم لعلکم تذکرون (90)

 و اَوفوا بعهد الله اِذا عهدتم و لا تنقضوا الاَیمن بعد توکیدها و قد جعلتم الله علیکم کفیلا اِن الله یعلم ما تفعلون (91)

 و لا تکونوا کالتى نقضت غزلها من بعد قوة اَنکثا تتخذون اَیمنکم دخلا بینکم اَن تکون اَمة هى اَربى من اَمة اِنما یبلوکم الله به و لیبینن لکم یوم القیمة ما کنتم فیه تختلفون (92)

 و لو شاء الله لجعلکم اُمة وحدة و لکن یضل من یشاء و یهدى من یشاء و لتسلن عما کنتم تعملون (93)

خدا به عدالت و نیکى کردن و بخشش به خویشان فرمان مى دهد و از کار بد و ناروا و ستمگرى منع مى کند، پندتان مى دهد شاید اندرز گیرید (90).

به پیمان خدا وقتى که پیمان بستید وفا کنید و قسمها را از پس محکم کردنش که خدا را ضامن آن کرده اید مشکنید که خدا مى داند چه مى کنید (91).

و چون آن کس که رشته خود را از پس تابیدن پنبه و قطعه قطعه کند مباشید که قسمهایتان را ما بین خودتان براى آن که گروهى بیشتر از گروه دیگر است دستاویز فریب کنید. حق اینست که خدا شما را به قسمها امتحان مى کند و روز قیامت مطالبى را که در مورد آن اختلاف داشته اید برایتان بیان مى کند (92).

اگر خدا مى خواست شما را یک امت کرده بود ولى هر که را خواهد گمراه کند و هر که را خواهد هدایت کند و از آنچه مى کرده اید بازخواست شوید (93).

((آیات 90 تا 93 سوره نحل))
یک دروغ ممکنه دنیارو دور بزنه وبه جای اولش برگرده
امادرهمین مدت یک حقیقت هنوز داره بند کفش هاشو میبنده تا حرکت کنه

پاسخ:
حـــــــــــرف دلم...
هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی ؛
شیر یا خط بنداز !
مهم نیست شیر بیفته یا خط …
مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه ،
یه دفعه بفهمی :
دلت بیشتر میخواد شیر بیفته ، یا خط .....
جملات دکتر شریعتی در مورد امام علی (ع)

محبت نجات بخش نیست . . . 
معرفت نجات بخش است . . .
ما موظف به شناخت علی در زمان خودمان هستیم نه محبت به امام . . .
هر کسی که علی را بشناسد .. محبت واقعی را می فهمد و می شناسد . . . 
نه محبت تلقینی که ثمری ندارد . . .

درد علی دو گونه است . . . 
دردی که از ضربه ی ابن ملجم در فرق سرش احساس می کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه شب های خاموش به دل نخلستانهای اطراف مدینه کشانده...و به ناله درآورده است . . .
ما تنها بر دردی می گرییم که از ابن ملجم در فرقش احساس می کند . . .
اما این درد علی نیست . . .
دردی که چنان روح بزرگی را به ناله آورده است .. تنهایی است که ما آن را نمی شناسیم .. باید این درد را بشناسیم نه آن درد را . . . 
که علی درد شمشیر را احساس نمی کند . . .
و ما . . . 
درد علی را احساس نمی کنیم . . . 




ممنون از حضووووورت
کودک گریه میکرد که چرا کسی نیست با او بازی کند...
در دل گفتم تو بزرگ شو روزگار بازی های زیادی دارد که با تو بکند!
لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم

قــاب گــرفتمــــ

بــ ــه صـورتـم آویختــم !

حــالا بـا خیــال راحــت

هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ

” بغـــض ” مـیکنمــــ …
پریـــــدن باورپرنده ای که به پروازمی اندیشد..وگرنه دلیل پروازپــــــــــــر نیست..     ممنون ازحضورت لینک شدین..
اتل متل یه بوسه."ازطرفه یه دوسته".اتل متل یه گلدون " بایدبشى گل اون"اتل متل شاپرک "دلم برات زده لک"اتل متل توباختى"توقلبم خونه ساختى"دلم برات تنگ شده 
زندگی . . .
ساختنیست . . .
عمر . . .
رفتنیست . . .
پس بکوش . . .
تا که هست لحظاتی . . .
دقایق و ساعاتی . . .
که می رسد بر ما . . .
نه زمانیست بر بازگشتی . . .
نه فرصتی بر بخششی . . .
و آنگاه بر ما هست . . .
حسرت و اندوه و آهی . . .
از دردی و رنجی و زخمی . . .

خداوند می فرماید : روزی هست به نام روز حسرت (یوم الحسرۀ) که هر انسانی روزی این روز را لمس می کند . . .
روزی است که حتی مؤمنین نیز با مشاهده ی آن حسرت می خورند که چرا بیشتر عبادت نکرده اند و چرا حتی لحظه ای از عمر را بدون طاعت و عبادت سر کرده اند .. در آن روز وای بر حال کافران و گناهکاران . . !؟
غفلت کرده ای مـــــــــــادر …
پشت این قلب عاشق ، فرزندت آرام آرام جان میسپارد و تو فراموش کردنت را به او نیاموخته بودی !!!

سلام داداشی وبلاگ جدید مبارک ...ایشالا خبر قبولی دانشگاهتو تو همینجا بشنوم فدایی داری داداش

پاسخ:
سلام..
تشکر..
ولی به جا نیاوردم عزیز..
یکی ازبچه های کانون
پاسخ:
سلام..
اسمتون لطفا..
خودتون گفتین اسممو نگم تو وبلاگ قبلیتون همون ...قبلیم شناختین
پاسخ:
درود..
نخیر من به کسی نگفتم که خودشو معرفی نکنه..
من نشناختمتون..
بیزحمت خودتونو معرفی کنین با کامنت خصوصی..
پرنده بر شانه های انسان نشست. انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت: اما من درخت نیستم. تو نمی توانی روی شانه های من آشیانه بسازی.

پرنده گفت: من فرق درخت ها و آدمها را خوب می دانم اما گاهی پرنده ها و آدم ها را اشتباه می گیرم. انسان خندید و به نظرش این خنده دار ترین اشتباه ممکن بود.

پرنده گفت: راستی چرا پرزدن را کنار گذاشتی؟ انسان منظور پرنده را نفهمید اما باز هم خندید.

پرنده گقت: نمی دانی توی آسمان چقدر جای تو خالی است.

انسان دیگر نخندید. انگار ته ته خاطراتش چیزی را به یاد آورد. چیزی که نمی دانست چیست. شاید یک آبی دور، یک اوج دوست داشتنی.

پرنده گفت: غیر از تو پرنده های دیگری را هم می شناسم که پرزدن یادشان رفته است.

درست است که پرواز برای یک پرنده ضرورت است. اما اگر تمرین نکند فراموش می شود.

پرنده این را گفت و پرزد. انسان پرنده را دنبال کرد تا اینکه چشمش به یک آبی بزرگ افتاد و روزی نام این آبی بزرگ بالای سرش آسمان بود و چیزی شبیه دلتنگی توی دلش موج می زد.

آنوقت خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت و گفت: «یادت می آید، تو را با دو پا و دو بال آفریده بودم؟ زمین و آسمان هر دو برای تو بود. اما تو آسمان را ندیدی. راستی عزیزم، بالهایت را کجا گذاشتی؟»

انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد. آنوقت رو به خدا کرد و گریست.
تنهایی این نیس که تنهاباشی ..تنهایی اینه که اشکات براکسی مهم نباشه..
میلاد سراسر نور و رحمت . . .
حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) . . .
هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت . . .
بر شیعیان راستین آن حضرت . . .
و تمام مسلمین جهان مبارک باد . . . 
کاش توی زندگی هم مثل فوتبال
وقتی زمین میخوردی واز درد به خودت می پیچیدی
یه داور می اومد از آدم می پرسید:می تونی ادامه بدی؟!
تو هم میگفتی نه.باید برم بیرون....
اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست

او جبران همه نداشته های من است

****

خوشحال میشیم پیش من هم بیاین
تـــه ریش چیــست ؟
.
.
.
.
.
.
.
2 میلی متر مو که با روح و روان خانوما بازی میکنه
می دونی دلم چی میخواد؟
اینکه خدا بیاد بهم بگه که:
دیونم کردی بیا اینم همونی که میخواستی...

عشق...
نه پول میخواد...
نه زیبایی...
ونه هیچ چیز دیگه...
فقط "دوتا آدم" میخواد...
تاکید میکنم:آدم
به سلامتی هندوستان نه به خاطر هند به خاطر دوستان..
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .
خوب گوش کردن را یاد بگیریم
گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنن
اهنگام بارش باران. . . سرت را رو به اسمان نگیر. . . من. . . به بوسه های باران. . . روی صورتت هم حسودی میکنم. . .